.

Popüler Yayınlar

4 Nisan 2016 Pazartesi

sınırsız internet sınırlı internet sınırlanan internetim

limiti ben belirleyeyim
limiti ben belirleyeyim
üç mbps internet sınırsız
üç mbps internet sınırsız
üç mbps sınırsız internet modem hediyeli
üç mbps sınırsız internet modem hediyeli
sınırlandırılmış internet
sınırlandırılmış internet
sınırlandırılan internetim
sınırlandırılan internetim 
sınırlı internet
sınırlı internet
SINIRSIZ İNTERNET SINIRLI İNTERNET SINIRLANAN İNTERNETİM : internet günümüzde,bilgiye ulaşmanında,sosyal paylaşımla, dost ve arkadaşlara ulaşmanında,msn yoluyla elektronik mektup alıp gönderebilmeninde yoludur. son yüzyılın icatları içinde kimine göre cep telefonunun önünde 1. sıradadır kimine göre bilgisayarın icadından sonra ikinci sıradadır.bu sonsuz bucaksız ummanı,bazıları insanlıgın yararına hizmet etmek için olumlu yönde kullanırken bazılarıda kötü amaçlarına alet etmektedir bu teknolojiyi.internet korsanlıgı,internet dolandırıcılıgı,e-ticaret kavramları bu teknolojinin günlük yaşantımıza hızlı girişinden sonra duymaya başladıgımız tanımlama,ifadeler olmaya başlamıştır.sınırsız bir internet dedigimizde bazısı baglantı süresi ve hızı anlamında bir sınırsızlık anlarken benim gibi bazılarıda kullanımda bazı üst düzey kontrol mekanızmalarının kişinin kullanım alanını,kullanım özgürlügünü,kısıtlamasını anlamaktadır.sınırlı internet denildigindede aynı kavram karmaşasından söz etmemiz mümkündür.sınırlı internet,internetin baglantı hızının ve kotasının sınırlandırılmasımıdır? yoksa internetin hangi bölüm ve birimini kullanmayı nereye girilebilip nereye girilemeyeceginin başkaları tarafından kontrol altında tutuldugu,kısıtlandıgı,yasaklandıgı durumumu ifade ettigi tartışıla dursun.sınırlanan internetim bana başka,ufkumu özgürce kullanabilecegim alternatifleri bulmak için girişimde bulunmamı kaçınılmaz bir hale getiren arayışlara sebep olmaya başladı pek tabiki tazecik, daha gelişme safhasındaki beyinleri korumak için.bazı kısıtlamalar,filtreler,yasaklar konulmalı ama devlet tarafından rüştünü ispat ettigini yaş olarak kanıtlamış, birer yetişkin olarak görülen vatandaşlarında birer güdülecek koyun olarak görmenin mantıgını bana kimse haklı bir gerekçeyle açıklayamaz dogruyla yanlışı,hak ile haksızlıgı, ayırt edebildigim kanaatindeyim. en ucuz internet fiyatları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder