.

Popüler Yayınlar

4 Nisan 2016 Pazartesi

Adsenseden banlandım adsenseden yasaklandım diye üzülmeyin

ADSENSEDEN YASAKLANANLARA MÜJDELİ HABER DAHA İYİ KAZANACAKSINIZ : Adsenseden banlandım adsenseden yasaklandım diye üzülmeyin, alternatif adsense gibi iyi para veren reklam şirketleri burada.
Adsenseden banlandım adsenseden yasaklandım diye üzülmeyin, alternatif adsense gibi iyi para veren reklam şirketleri burada.
Adsenseden banlandım adsenseden yasaklandım diye üzülmeyin, alternatif adsense gibi iyi para veren reklam şirketleri burada.

2 yorum:

  1. adsenseden banlandım ne yapabilirim ? üyeliğim iptal edildi, nasıl açtırabilirim, adsense üyeliğimi nasıl açtırabilirim, tüm bu soruların cevabı burada, adsense hesabım durduruldu içerideödemelerim kaldı, hesabıma giriş yapamıyorum, adsense reklamlarıma tıklanmıyor.

    YanıtlaSil
  2. adsense den yasaklandım onun yerine başka reklam koymak istiyorum, adsense gibi reklam veren siteler arıyorum.

    YanıtlaSil