.

Popüler Yayınlar

4 Nisan 2016 Pazartesi

metrekareye 8 boşta gezenin düştügü yurdum

türkiye nüfus yogunlugu haritası
türkiye nüfus yogunlugu haritası
kalabalık cadde
kalabalık cadde
istiklal caddesi
istiklal caddesi
igne atsan yere düşmeyecek
igne atsan yere düşmeyecek
1m karede 8 boş adam
1m karede 8 boş adam
sokaktaki boşta gezenler
sokaktaki boşta gezenler
bir masada 7 kişi
bir masada 7 kişi
helsinki caddeleri
helsinki caddeleri
münich merkez
münich merkez
METREKAREYE 8 BOŞTA GEZENİN DÜŞTÜGÜ YURDUM : yurdumuzda son yıllardaki hızlı nüfus artışı ve büyük kentlere yapılan göçler öyle enteresan görüntüler oluşturmaya başladı ki,içler acısı.örneklerdende anlaşılacagı üzere,istiklal caddesinin öyle saatleri var ki metre kareye 12 kişden fazla insan düşüyor sanki.olayı ben mi yanlış boyutunda degerlendiriyorum yoksa gerçekten toplumsal bir çıkmazın işaretimi bu durum diye düşünmeden edemiyor insan.yaşlı,emekli,özürlü ve okul çagında olanları bir kenara ayırıyorum beyin süzgecimde,geriye kalan aktif,çalışabilir,o saatte üretime katkı saglaması gerektigi halde boşta gezen,işsiz güçsüz nüfus azımsanmıyacak düzeyde.kahvehanelerde bir metrekarelik alan içinde 4 tane oyun oynayan 4 tanede onların oyununu izleyen insan olursa eder 8 kişi.metrekareye 8 boşta gezenin düştügü yurdumda sanayileşmeden mi bahsedelim?işsizligin ne boyuta ulaştıgından mı?yoksa toplum olarak nasıl bir erezyona ugradıgımızdan mı?takdir sizlerin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder